Testdan o'tkazishning minimal talablari, shartlari va tartib-taomillari, shuningdek testdan o'tkazish natijalarini baholash asoslari DLG ekspertlar guruhi bilan kelishilgan holda aniqlanadi. Ular texnologiyaning tan olingan qoidalariga, shuningdek ilmiy va qishloq xo'jaligi bilimlari va talablariga javob beradi. Muvaffaqiyatli testdan o'tkazish sinovlar haqidagi hisobotini e'lon qilish, shuningdek berilgan kundan boshlab besh yil davomida amal qiladigan sinov belgisini berish bilan yakunlanadi.
Ushbu sinov traktorlar uchun BKT AGRIMAX V-FLECTO VF650/65 R42 va BKT AGRIMAX V-FLECTO VF540/65 R30 qishloq xo'jaligi shinalari bilan o'tkazildi. DLG "Resurslarni himoya qilish" va "Foydalanishdagi qulaylik" testdan o'tkazish modullari sinovdan o'tkazildi.
Qishloq xo'jaligi shinalari qishloq xo'jaligi texnikasi va transport vositalarining muhim komponenti hisoblanadi. Ular barqaror tavsifnomalar va uzoq muddat xizmat qilishni saqlab qolish bilan birga turli sirt va yuklamalarni eplashi, turli tezliklarga bardosh berishi kerak. Qishloq xo'jaligi shinalariga qo'yiladigan talablar xilma-xil va talabchan. Turli xil qo'llanishlar uchun mos bo'lgan qishloq xo'jaligi shinalarining ko'plab har xil turlari mavjud. Qo'llash sohalarining xilma-xilligi juda katta va ishlov berishdan tortib hosil yig'im-terimi hamda yuklarni tashishgacha o'zgarib turadi.
DLG "Resurslarni himoya qilish" testdan o'tkazish moduli shinalarning tuproqqa ta'sirini va amaliy sharoitlarda yoqilg'i sarfini o'lchashni o'z ichiga oladi. Shu maqsadda shinalarga dam berishning uchta har xil bosimlari uchun g'ildiraklardagi doimiy yuklamalarda tortish kuchining sirpanish egri chizig'i aniqlanadi. G'ildiraklarning tegishli kontakt maydonlari (shinalar izining maydoni) ham o'lchanadi. Harakatlanish paytida 10 sm, 20 sm va 40 sm chuqurlikdagi tuproqqa bosim va harakatlanishdan keyingi g'ildirak izining chuqurligi modellashtiriluvchi tabiiy sharoitda o’tkaziladigan ishlar uchun xos bo'lgan shinalarlardagi past bosimda o'lchanadi. Bundan tashqari, yoqilg'i sarfi tabiiy sharoitda o’tkaziladigan sinovlari paytida aniqlanadi, test qatnovlari esa transport vazifalarini modellashtirish uchun DLG rolling sinov stendida o'tkaziladi.
DLG "Foydalanishdagi qulaylik" testdan o'tkazish moduli daladan chiqib ketayotganda tuproqning to'kilishini va shinalarning o'z-o'zini tozalash xususiyatlarini tekshiradi.
Boshqa mezonlar testdan o'tkazilmagan.
BKT AGRIMAX v-FLECTO VF650/65 R42 va BKT AGRIMAX v-FLECTO VF540/65 R30 qishloq xo'jaligi traktorlari uchun shinalar belgilangan testdan o'tkazish mezonlari bilan DLG testida o'zini ko'rsatdi. Erishilgan natijalarga asoslanib BKT AGRIMAX V-FLECTO VF650/65 R42 va BKT AGRIMAX V-FLECTO VF540/65 R30 shinalari kombinatsiyasi "Resurslarni himoya qilish" va "Foydalanishdagi qulaylik" test modullari uchun DLG APPROVED sifat belgisiga sazovor bo'ldi.
BKT AGRIMAX V-FLECTO shinalari tabiiy sharoitda o'tkaziladigan sinovlar chog'ida taassurot qoldirdi. Matashish va u bilan uzatiladigan tortish kuchi 0,6 bar havo bosimidagi standart shinalarga qaraganda yaxshiroq edi. 2,345 kg g'ildirakka yuklamada o'lchangan BKT AGRIMAX V-FLECTO shinasining iz maydoni 3,906 sm2 dan 5,040 sm2 gachani tashkil etdi. Natijada, kontakt yuzasidagi bosim 0,47 kg/sm2 ni tashkil qiladi, bu standart shinalar uchun 0,52 kg/sm2 o'rtacha qiymatdan 10% ga yuqori. Tortish kuchining sirpanish egri chizig'i BKT AGRIMAX V-FLECTO 0,6 bar ichki shinalar bosimida 37% sirpanishda 67,5 kH uzatishi mumkinligini ko'rsatmoqda.
Tuproqqa o'lchangan bosim kontakt maydoni va kirib borish chuqurligi o'rtasidagi aniq o'zaro bog'liqlikni ko'rsatadi.
Testdan o'tkazilayotgan VF shinalari 0,63 bar o'rtacha o'lchangan bosimni ko'rsatdi, shu bilan birgalikda BKT AGRIMAX V-FLECTO esa 10 sm chuqurlikda 0,53 barni o'lchashdi, bu boshqa shinalarga qaraganda 16% ga kamroq.
BKT AGRIMAX V-FLECTO va etalon shinalardan biri 0,6 bar - g'ildirak izining eng past chuqurligiga ega edi.
G'ildirak izining chuqurligi sinovdan o'tgan barcha shinalar uchun o'rtacha qiymat bilan solishtirganda 11,4% ga past edi.
Shuningdek BKT AGRIMAX V-FLECTO shinalari soatiga 2,66 ga maydon bo'yicha maksimal unumdorlikni ko'rsatishdi. Ikkala shinalar ham o'rtacha ko'rsatkichdan 2,3% va hatto testdagi etalon shinalaridan 5,1% yaxshiroq. Gektariga litrdagi yoqilg'i sarfi shunga o'xshash ko'rsatkichni ko'rsatmoqda. Katta qoplamali shinalar ishlov beriladigan maydonga nisbatan ancha samaraliroq. Bu yerda 3 metr kenglikdagi tuproqqa ishlov berish qurolidan foydalanish ham nazarda tutilgan. Test davomida o'rtacha yoqilg'i sarfi 0,6 bar (IP) shinalardagi bosimda va 40 kH tormoz kuchida gektariga 18,1 litrni tashkil etdi. Va bu yerda BKT AGRIMAX V-FLECTO taqqoslaganda eng yaxshi ishlaydi va o'rtacha ko'rsatkichdan 1,8% ga ortiq bo'ladi.
Soatiga 40 km varianti bilan DLG rolling sinov stendida transport sinovlarida BKT AGRIMAX V-FLECTO birinchi o'rinni egalladi va yoqilg'ining solishtirma sarfi bo'yicha sinovdan o'tgan barcha shinalarning o'rtacha qiymatidan 0,7 foizga oshib ketdi. Soatiga 50 km oshirilgan tezlik bilan variantida ham BKT AGRIMAX V-FLECTO yoqilg'ining solishtirma sarfi bo'yicha birinchi o'rinni egallaydi, u sinovdan o'tgan barcha shinalar uchun o'rtacha qiymatdan 1,0% ga past. Tonna va kilometrajga yoqilg'i sarfiga kelsak, unda BKT AGRIMAX V-FLECTO sinovdan o'tgan barcha shinalardagi o'rtacha qiymatdan soatiga 40 km tezlikda 0,7% va soatiga 50 km tezlikda 0,8% ga kamroq tejash imkonini beradi.
O'z-o'zini tozalash o'lchovlari shuni ko'rsatadiki, ma'lum bir 0,6 bar bosimda shinalar tomonidan ushlab qolingan tuproq miqdori protektor va shinalar ishlab chiqaruvchisiga bo'g'liq ravishda o'zgaradi. BKT AGRIMAX V-FLECTO bu yerda eng kam miqdordagi tuproqni to'pladi, undan keyin 8% farq bilan keyingi raqobatchi keladi va eng yomon natija - 126% ga ko'proq loy bo'ldi.
Ta'rif va texnik tavsifnomalar
|
DLG "Resurslarni himoya qilish" sinov modulida traktorlar uchun qishloq xo'jaligi shinalarini testdan o'tkazishdan maqsad shinalarni dala sharoitlarida ekspluatatsiya qilishda tuproqqa ularning ta'siri va dala sharoitlarida ekspluatatsiya qilishda va transport vazifalarini bajarishda yoqilg'i sarfi nuqtai nazaridan o'rganish hisoblanadi. Ushbu maqsad uchun shinalar mos keluvchi traktorlarga o'rnatiladi va ekspluatatsiya qilishning amaliy sharoitlarida va DLG rolling test sinov stendida tabiiy sharoitda o'tkaziladigan sinovlardan o'tishadi.
Tortish kuchining sirpanish egri chizig'i va shinalar izi maydonini o'lchash dam berishning uchta bosim sozlamalari bilan tabiiy sharoitda o'tkaziladigan sinovlar chog'ida bajariladi. Shinalardagi o'rnatiluvchi bosim quyidagi tartib-taomilga muvofiq aniqlanuvchi ishlab chiqaruvchining shinalarida bosim jadvallari yordamida g'ildiraklarga sinov paytida amalda qo'llanilgan yuklamalarga bo'g'liq ravishda aniqlanadi:
Harakat paytida 10 sm, 20 sm va 40 sm chuqurlikdagi tuproqqa bosim o'lchovlari va harakatdan keyingi g'ildirak izining chuqurligi modellashtirilayotgan tabiiy sharoitda o'tkaziladigan ishlar uchun xos bo'lgan shinalarning past bosimida o'lchanadi.
Sinov qatnovlari tegishli qishloq xo'jaligi yerlarida mos keluvchi va taqqoslanadigan sharoitlarda o'tkaziladi. Sinov maydonchalari yetarlicha katta, bir xil, tekis va ishlarni modellashtirish uchun lozim tarzda tayyorlangan bo'lishi kerak. Sinov zonalari (tuproq turi, teksturasi, o'simlik, agar qo'llab bo'lsa, ta'sir qilish tarixi) va sinov sharoitlari (ob-havo, tuproq namligi va sinov zonasining holati) hujjatlashtirilgan bo'lishi kerak.
Quyidagi parametrlar DLG "Resurslarni himoya qilish" test modulidagi tabiiy sharoitda o'tkaziladigan sinovlarda baholash uchun asosiy parametrlar sifatida belgilangan:
Transport vazifalarini modellashtirish uchun o'lchovlar DLG rolling sinov stendida o'tkaziladi. Testdan o'tkazish uslubi DLG Powermix test platformasiga asoslangan. "DLG Powermix" transport testi testdan o'tkazishning ikkita har xil kursini taqlid qiladi:
Haqiqiy yo'l trassalarining balandlik profillari test dasturiy ta'minotiga kiritildi, u ularni sinov stendida takrorladi. Quyidagilar qilingan o'lchovlar hisoblanadi:
Sinovga aloqasi bo'lgan ishlatilgan transport vositalarining asosiy texnik parametrlari qayd etiladi va hujjatlashtiriladi.
Tuproq sarfi va o'z-o'zini tozalash dala bo'ylab bir necha marta qatnovlardan keyin o'lchanadi. Buning uchun yo'llar kesishib o'tgan joylardan keyin silos plyonkasi yoyilib, uning ustidan traktor o'tadi. Umuman olganda, orqa g'ildiraklarning uch marta aylanishidan so'ng, traktor to'xtatiladi, qolgan tuproq shinalarning protektorlaridan olib tashlanadi va tarozida tortiladi.
Testdagi o'lchov natijalarini tasniflash uchun bozorda mavjud bo'lgan etalon shinalar bilan qiyosiy sinovlar o'tkaziladi.
Birinchi sinovlar 2023-yilning sentabr oyida Noymyunster shahri (Janubiy Karolina) atrofida yig'ib-terib olingan bug'doy dalasida o'tkazildi. Hududga oraliq ekini (xantal) ekilgan edi. Sinov maydonidagi tuproq turi serloyqa qumoq tuproq bo'lib, sinov maydoni esa asosan bir hil va tekis bo'ladi. Sinov paytida tasodifiy o'lchangan tuproq namligi 0 dan 30 sm gacha bo'lgan sinov davri uchun taxminan 39% ni tashkil etdi.
2023-yilning noyabr oyida yana Noymyunster shahri (Janubiy Karolina) atrofida yig'ib-terib olingan makkajo'xori dalasida o'z-o'zini tozalash bo'yicha tabiiy sharoitda o'tkaziladigan sinovlarining ikkinchi seriyasi o'tkazildi.
O'qqa yuklamalar, tebranish doirasi, tarmoqlanib chiqish joylari va dam berishning bosimi
Tabiiy sharoitda o'tkaziladigan sinovlar uchun g'ildiraklar Fendt 724 Vario (Gen6) ga o'rnatildi. Traktor 1200 kg old og'irlikdagi balast tizimi bilan jihozlangan. Keyinchalik g'ildiraklar va o'qlarga yuklamalar aniqlandi. Natijalar 3-jadvalda keltirilgan. Tormoz traktori sifatida FENDT Vario 828 ishlatilgan.
Tormozga bosganda tortish traktorining old va orqa o'qlariga 50% miqdorda vaznning statik taqsimoti dinamik ravishda o'zgaradi. Shunday qilib, oldingi o'qda 40% va orqa o'qda 60% vaznning maqsadli taqsimlanishiga erishiladi.
0,6 bar dam berish bosimidagi tortish kuchi / sirpanish tavsifnomalari sinovdan o'tgan shinalarning aksariyati taxminan 68 kH tortish kuchini uzatishi mumkinligini ko'rsatadi. Bu og'irligi 6,94 tonna bo'lgan traktor 37% joydan jilmay aylanish bilan o'z ortidan tortishini anglatadi.
BKT AGRIMAX V-FLECTO bu yerda eng yaxshi natijani ko'rsatadi, undan keyin boshqa etalon shinalar keladi, binobarin sinovdan o'tgan oltita shinalarning eng yomoni atigi 5,4 tonnani avj oldiradi.
Har bir turdagi shinalardagi protektor izlari tegishli shinalarga chang tushirish yo'li bilan vizuallashtirilgan va keyinchalik o'lchangan. VF texnologiyasi shinalardagi bosimni sezilarli darajada kamaytirish imkonini beradi. Shina izining kattaytirilgan maydoni tuproqqa ko'rsatiladigan bosimni pasaytiradi. Orqa oq' uchun natijalar 4-jadvalda keltirilgan.
Tekshirilganda shinalardagi bosim pasayib borishi sayin shina izining maydoni ortadi. Shinalardagi bosimning 2,0 bardan 0,6 bargacha pasayishi sinovdan o'tkazilayotgan shinalarning iz maydonini 5-33% ga oshiradi. O'rtacha barcha shinalar uchun iz maydonining 21 foizga o'sishiga erishiladi. Sinovdan o'tkazilgan shinalar orasida izning eng katta maydoni BKT AGRIMAX V-FLECTO VF650/65 R42 da 0,6 bar dam berish bosimida o'lchandi.
Dam berishning past bosimi (0,6 bar) da BKT AGRIMAX V-FLECTO VF650/65 R42 shinasining iz maydoni boshqa shinalarga nisbatan 4-23% ko'proq edi. Shinadagi bosim 1,4 barga tushganda shina izining maydoni 1134 sm2 ga oshadi.
G'ildirakka doimiy yuklamada shina izi maydonining ko'payishi kontakt maydonining kvadrat santimetriga kontakt yuzasiga bosimning pasayishini anglatadi. Orqa o'qdagi kontakt zonasidagi o'rtacha o'lchangan bosim (0,6 bar dam berish bosimida sinovdan o'tkazilganda) 0,52 kg/sm2 ni tashkil qiladi. Bu yerda BKT AGRIMAX V-FLECTO kontakt yuzasida eng past - 0,47 kg / sm2, ya'ni o'rtacha ko'rsatkichdan 9,77% ga past bosimni ta'minlaydi.
Tuproqqa bosim va uning tarqalishi adabiyotda izobar shaklida tasvirlangan. Shina izining maydoni chuqurlik bo'yicha tuproqqa bosimning pasayishiga sezilarli ta'sir ko'rsatadi. Tuproqdagi gusenitsa ostidagi bosim u bo'ylab harakatlanayotganda chuqurlik oshishi bilan kamayadi.
BKT AGRIMAX V-FLECTO 0,6 bar shinalardagi bosimda biriktirish naychalarida o'lchangan eng past tuproqqa bosim qiymatlariga ega. Umuman olganda, 10 sm chuqurlikdagi tuproqqa bosimning o'lchangan qiymatlari va shinalarga dam berishning o'rnatilgan bosimi o'rtasida yaqin o'zaro bog'liqlik mavjud. 40 sm chuqurlikdagi tuproqqa bosimga asosan shina izining maydoni ta'sir qiladi. Xususan, BKT AGRIMAX V-FLECTO ning tuproqqa bosimi adabiyotda tasvirlangan 0,2 bar chegarasidan ancha past (-45 %) ekanligini ko'rsatadi.
Shina izining maydoni, kontakt zonasidagi bosim va natijada yuzaga keladigan tuproqqa bosim o'rtasidagi bir-biriga bog'liqlikni olinayotgan g'ildirak izining chuqurligi bo'yicha ko'rish mumkin. G'ildirak izi chuqurligining oshishi bilan zichlanish xavfi va g'ildirak izini yumshatish va tekislash uchun tuproqqa yanada intensiv ishlov berish zarurati ortadi. Rasmda eksperimental sharoitda sinov paytida o'lchangan g'ildirak izining chuqurligi ko'rsatilgan.
BKT AGRIMAX V-FLECTO va ikkinchi etalon shinasi 0,6 bar - g'ildirak izining eng kam chuqurligiga ega edi.
G'ildirak izining chuqurligi sinovdan o'tkazilgan barcha shinalar uchun o'rtacha qiymat bilan solishtirganda 11,4% ga past edi.
Tabiiy sharoitda o'tkaziladigan sinovlar chog'ida o'rtacha uzatiladigan tortish quvvati (tortish kuchi * tezlik) 100,37 kVt ni tashkil etdi. BKT AGRIMAX V-FLECTO 1,6% ga ko'proq tortish quvvatini uzatish va shu bilan iste'mol qilingan energiyadan samarali tarzda foydalanishga muvaffaq bo'ldi.
Soatiga gektarda maydon bo'yicha (kengligi 3 m bo'lgan tuproqqa ishlov berish quroli asosida) unumdorlik o'rtacha soatiga 2,6 gektarni tashkil etadi. Sinovdan o'tkazilgan shinalar to'plamlarining uchtasi o'rtachadan yuqori va uchtasi o'rtachadan pastroq. BKT AGRIMAX V-FLECTO shinasi va ikkinchi etalon shinasi bu yerda eng yuqori - soatiga 2,66 ga unumdorlikka erishdi. Ikkala shinalar ham o'rtacha ko'rsatkichdan 2,3%ga va hatto sinovdagi eng yomon etalon shinalaridan 5,1% ga yaxshiroq edi.
0,6 bar IP bosimda va 40 kH tormoz kuchida tortish quvvati [kVt]
0,6 bar IP bosimda va 40 kH tormoz kuchida maydon bo'yicha unumdorlik
Transport sinovlari natijalari yoqilg'ining solishtirma sarfi [g/kVt soat] va yoqilg'i sarfi litr/tonna va km [l/t*km] shaklida keltirilgan. U tekis trassada 40 km / soat va 50 km / soat tezlik variantlarida mavjud.
Fendt 720 Vario Gen6 ga o'rnatilgan BKT AGRIMAX V-FLECTO shinalarning sinovdan o'tkazilgan to'plami xuddi shu sharoitda sinovdan o'tkazilgan etalon shinalari bilan solishtirganda yaxshi natijalarni ko'rsatdi. 40 km / soat varianti bilan transport sinovining umumiy bahosida BKT AGRIMAX V-FLECTO shinasi va ikkinchi etalon shinasi bu yerda birinchi o'rinni bo'lib olishadi va sinovdan o'tkazilgan barcha shinalarning o'rtacha qiymatidan yoqilg'ining solishtirma sarfi bo'yicha 0,7% ga ortiq bo'ladi.
Soatiga 50 km oshirilgan tezlik bilan variantda BKT AGRIMAX V-FLECTO ham yoqilg'ining solishtirma sarfi bo'yicha birinchi o'rinni egallaydi, u sinovdan o'tkazilgan barcha shinalarning o'rtacha qiymatidan 1,0% ga past.
Tonna-kilometrdagi yoqilg'i sarfiga kelsak, unda BKT AGRIMAX V-FLECTO soatiga 40 km tezlikda 0,7%ga va soatiga 50 km tezlikda sinovdan o'tkazilgan barcha shinalar bo'yicha o'rtacha qiymatdan 0,8% ga kamroq tejash imkonini beradi.
0,6 bar bosimda va 40 kH tormoz kuchida yoqilg'i sarfi [l / ga]
Transport sinovlarida yoqilg'ining solishtirma sarfi [g / kVt soat]
Transport sinovlarida yoqilg'ining solishtirma sarfi [g / kVt soat]
Sarf va tuproqning o'z-o'zini tozalashi makkajo'xori yig'ib-terib olingandan so'ng, yig'ib-terib olingan makkajo'xori maydonidagi shinalardan foqdalangan holda va uning ustidan bir necha taram-taram yo'llar bilan qatnagan tarzda o'lchandi. Shinalarning to'plamlari o'rtacha 12,6 kg tuproqni yo'qotdi va g'ildirakning uch marta aylanishidan keyin deyarli yopishmadi.
BKT AGRIMAX V-FLECTO shinasi bu yerda eng past ko'rsatkichga ega, o'rtacha qiymatdan 46% ga past, undan keyin 8%ga ko'proq tuproqli keyingi etalon shinasi keladi.
Ushbu toifadagi eng zaif etalon shinasi o'rtacha qiymatdan 80% ga ko'proq tuproq tashiydi va uni yo'lda yo'qotadi, bu BKT AGRIMAX V-FLECTO dan 126% ga ko'proq.
O'z-o'zini tozalash
Sinovdan o'tkazilgan BKT AGRIMAX V-FLECTO tabiiy sharoitda o'tkaziladigan sinovlarida taassurot qoldirdi. Matashish va u bilan uzatiladigan tortish kuchi 0,6 bar dam berish bosimida standart shinalarga qaraganda yaxshiroq edi. Tortish kuchining sirpanish egri chizig'i BKT AGRIMAX V-FLECTO 0,6 bar dam berish bosimida 37% sirpanishda 67,5 kN uzatishi mumkinligini ko'rsatadi.
Sinovdan o'tkazilgan shinalar orasida eng katta izning maydoni BKT AGRIMAX V-FLECTO da 0,6 bar dam berish bosimida o'lchandi. G'ildirakka doimiy yuklamada shina iz maydonining kattaytirilgan maydoni kontakt maydonining kvadrat santimetriga nisbatan kontakt yuzasiga nisbatan past bosimga olib keladi. Tuproqqa bosimning o'lchangan qiymatlari kontakt maydoni va kirib borish chuqurligi o'rtasida aniq o'zaro bog'liqlikni ko'rsatadi. BKT AGRIMAX V-FLECTO 10 sm chuqurlikdagi tuproqqa bosimni boshqa shinalarga qaraganda 16%ga kamroq ko'rsatdi va 0,6 bar - g'ildirak izining eng past chuqurligiga ega.
BKT AGRIMAX V-FLECTO maydon bo'yicha eng yuqori unumdorlik va gektariga litrda kam yoqilg'i sarfini ta'minlaydi.
DLG BKT AGRIMAX V-FLECTO sinov stendida transport sinovlari chog'ida 40 km / soat tezlik varianti uchun ikkinchi etalon shinasi bilan birinchi o'rinni bo'lishib oldi. Soatiga 50 km oshirilgan tezlik bilan variantda BKT AGRIMAX V-FLECTO ham yoqilg'ining solishtirma sarfi bo'yicha birinchi o'rinni egallaydi, u sinovdan o'tkazilgan barcha shinalarning o'rtacha qiymatidan 1,0% ga past. Tonnasi va kilometrajiga yoqilg'i sarfiga kelsak, unda BKT AGRIMAX V-FLECTO soatiga 40 km tezlikda 0,7%ga va soatiga 50 km tezlikda sinovdan o'tkazilgan barcha shinalar bo'yicha o'rtacha qiymatdan 0,8% ga kamroq tejash imkonini beradi.
Tuproq sarfi va o'z-o'zini tozalash o'lchovlari 0,6 bar shinalardagi dam berish bosimida BKT AGRIMAX V-FLECTO bu yerda eng kam tuproq miqdorini to'plagani, undan keyin 8% bo'shliqli keyingi etalon shinasi kelishi va eng yomoni - yo'lda 126% ga ko'proq loyni ko'rsatadi.
BKT AGRIMAX V-FLECTO VF650/65 R42 va BKT AGRIMAX V-FLECTO VF540/65 R30 qishloq xo'jaligi traktorlari uchun shinalar testdan o'tkazishning ko'rsatilgan mezonlari bilan DLG testida o'zlarini ishonchli tarzda ko'rsatishdi. Erishilgan natijalarga asoslanib, BKT AGRIMAX V-FLECTO VF650/65 R42 va BKT AGRIMAX V-FLECTO VF540/65 R30 shinalarining kombinatsiyasi "Resurslarni himoya qilish" va "Foydalanishdagi qulaylik" test modullari uchun DLG-APPROVED sifat belgisiga sazovor bo'ldi.
Sinovlar DLG e.V nomidan o'tkaziladi.
Bo'lim boshlig'i
Stefano Mastrogiovanni
DLG test freymvorki
Transport vositasining texnologiyasi
Sinovlar bo'yicha muhandislar
Prof. Dr. Yves Reckleben (University of Applied Sciences Kiel)
Martin Hanstein (DLG)
Dr. Ulrich Rubenschuh (DLG) - автор
Fotosuratlar va grafika
DLG, Kiel University of Applied Sciences, Department of Agriculture, Dept.